söndag 15 maj 2011

The Classic v.20 -s2

Fäkkäz!
Nu jävlar i min lilla låda blir det klässik!
Alla minns vi dessa halvwazzade låtar som var så nice back in the days; allt från Hit Em High (Monstars Anthem) till Jump var perflext. Nuförtiden blir man ju fett lakrits när dagens räppsnubbar försöker spexa till det (on some gay-ass "albatraos" shit) men under brinnande golden era (-95 shit, that live shit) var det så jävla O-K att droppa wazzholerier så länge det var nice skit. Jag menar, allt behöver ju inte vara thögdaot, småukdaot eller ninjaschack...
Den här veckans klässik är ju sjukt nice - och quite frankly är jag besviken på såväl mig själv för att jag inte kommit på den tidigare som på er alla (typ två pers) som inte klagat på att den inte kommit än...
KUB, EKP och några till är jävligt exkluderade. Ya'll glöggaz can't relate! Jag och typ resten av alla man känner ligger väl i nåt sorts mellanläge - men önska kan man ju göra förstås. Den här går iaf ut till alla korta iddjots all over. Nu måste ni greppa vilken låt det är. Om ni inte gör det, buuuh!
Hur som haver, lill- och kortpilt: känn på...

Skee-Lo - I Wish

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar