torsdag 6 maj 2010

The Cut!

Yeah.... Cut V.9
Check it!


9 kommentarer:

  1. Haha fan vad skön du e KJIEÖOUBH!
    Men shit, vad kan det vara!? Jag har ingen aning, men den lär ju vara riktigt bra. Otroligt bra! RIKTIGT, riktigt bra. Riktigt bra. Haha kudos

    SvaraRadera
  2. God damn..tricky..men jag har den på tungan,det är, det är, DILLA!! nånting, aaah, jag vet inte, men snart vet jag!

    SvaraRadera
  3. Fy fäen!
    Riktigt svårt. Känns dilla, madlib eller nåt i den stilen. känner igen lite smådelar, men kan inte placera. bra ändå...

    SvaraRadera
  4. Ouf! Låter riktigt bra, otroligt bra! Vill gärna veta men som samplat, låter som sagt riktigt bra.

    SvaraRadera
  5. Lyssna på denna... riktigt bra....

    http://www.youtube.com/watch?v=Vd3_y9Mh7IE

    SvaraRadera
  6. Jösses, ljuvligt!! Tack för den

    SvaraRadera
  7. Fy fan vilket fett fynd. Bästa kutten hittills. Kub 4 president!

    SvaraRadera
  8. Har blastat låten, pumpat skivan och blivit sugen på bärdz! Bra val, kul att svårighetesgraden ökat. Nästa gång ska jag take it!

    SvaraRadera